سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ترکیه بخریم یا نه؟

شاید به جرات بتوان ترکیه را پکیج کاملی از تاریخ، فرهنگ و جاذبه های طبیعی و انسانی دانست. تقابل فرهنگ آسیایی و اروپایی به ویژه در استانبول، مناظر شگفت انگیز دودکش پری در کاپادوکیا به دست طبیعت، استراحتگاه های ساحلی و در نهایت تاریخ این کشور که با یونانیان و رومیان پیوند خورده و تروا نمونه بارز آن است را می توان از نمونه های بارز برای گذلتن این کشور در لیست دیدنی های برتر در جهان به شمار آورد. امنیت کشور ترکیه در سال های اخیر با حوادث تروریستی و درگیری با پ ک ک یا حزب کارگران کردستان در جنوب و جنوب شرقی ترکیه و درگیری های محلی مردم سوریه (به دلیل داشتن مرز مشترک در قسمت جنوب شرقی ترکیه با سوریه) بارها تهدید شده است. سوالی که این روزها پیش می آید این است که آیا به ترکیه سفر کنیم یا نه؟ اگر به دنبال کشف کشوری جدید با آداب و رسومی غنی هستید باید بدانید که ترکیه انتخاب مناسبی ست.

این کشور در سال 2014 توانست در رده ششمین مقصد مجبوب گردشگران در جهان قرار بگیرد. از آن جایی که گردشگری به رشد و رونق اقتصاد دولت ترکیه کمک شایانی می کند بنابراین مسولان این کشور بر آن شدند تا امنیت کامل را برای گردشگران فراهم آورند. البته گردشگران نیز باید جوانب احتیاط را رعایت کنند و بدانند که رفتن به بعضی جاها و مکان هایی که از امنیت لازم برخوردار نیستند مانند شهر دیاربکر و حتی مرز سوریه تا فاصله 10 کیلومتری ممکن نیست. به هر حال دولت ترکیه تلاش کرده تا اسباب اطمینان و امنیت خاطر گردشگران را فراهم کند اما در این میان نباید حوادث طبیعی را به عملکرد آنان مرتبط دانست. زمین لرزه های سال 2017 که در ترکیه اتفاق افتاد بخشی از یک رخداد طبیعی خارج از کنترل بود بنابراین در ذهن خود سهمی برای این حوادث کنار بگذارید. در نهایت ترس از اتفاقات احتمالی را کنار زده، با اطمینان خاطر تجربه لذت بخش و خارق العاده ای را در سفر به ترکیه به خود هدیه دهید.

برای دیدن قیمت تور ارزان و لحظه آخری ترکیه فاینداتور یکی از بهترین پلتفرم های فعال در حال حاضر در ایران است، برای اطلاعات بیشتر به لینک ارائه شده مراجعه نمایید.